Studenten, del 1

Kan bara inte hafsa igenom studenten på ett inlägg. Etersom det var en av de bästa dagarna i mitt liv kräver dagen åtminsone två inlägg. Vi börjar med första halvan av dagen, den såg ut såhär:

Vid 07.00 var det dags för champagnefrukost hemma hos Alexander på Stensö tillsammans med fina klassen

Fint ska det va! Vi drack riktig champagne och frossade i jordgubbar, melon, frukter och annat gott

Vi njöt av solen och den fina utsikten. Varmt var det dessutom!

Efter bra musik och tal i Kalmarsalen vandrade vi till Kagg

Vi var glada och förväntansfulla

Efter lunch, betygsutdelning och sånt där var det äntligen dags att springa ut. Jag sprang rakt in i en stolpe men det gick fint

Först var jag bara glad

När jag sedan träffade mamma och pappa kom glädjetårarna

Men det var bara att torka tårarna så var jag tillbaka på banan

Sedan skulle det fotas och kramas och jag bara njöt



De bästa!

Och sedan var det äntligen dags för flaket, återkommer mer om detta senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0