Från Krusentiernska till Kompaniet


Har jobbat på krusen under helgerna nu i maj och juni. Idag jobbade jag kanske min sista dag där, det känns lite vemodigt. Det har varit världens bästa sommarjobb de här åren. Förutom att jag har fått vara i en jättefin och härlig miljö om dagarna har jag fått pyssla och hålla på med sånt jag gillar. Baka bullar och kakor, ta cykeln upp till affären, plocka hallon, servera kaffe, sy en och annan bakduk, småprata och bara slå sig ner i gräset när det inte är några kunder. Men nu är jag ändå laddad för Kompaniet, det ska bli skitroligt!


Kommentarer
Postat av: agnes

yes, på trend:)!

2010-06-21 @ 09:39:59
URL: http://agneeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0