Glory days to come


Vissa kanske tycker att jag valde den "lätta vägen" eftersom jag läser miljöinriktningen istället för fysik b. Jag är i alla fall nöjd med mitt val då jag inte hade klarat av att genomlida 150 p fysik. Förutom miljökunskap läser vi 50 p miljöpolitik. Imorgon ska vi ha vårt första (!) prov i miljöpolitik. Kursen började i augusti. Vad vi gör på våra lektioner är ibland lite oklart, varken vi elever eller läraren vet. Men vi har det i alla trevligt tycker Sven (läraren), och ja, jag får väl hålla med. Kvällen spederas då alltså med plugg, kaffe, glass, och så lite Johnossi på det.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag gick också natur på kagg och läste det med Sven :-D fast förra året. vi hade nog bara ett prov i miljöpolitik. skönt tyckte jag ^^



och; det finns en massa roliga utbildningar som inte kräver fysik, så, är man inte intresserad av det tycker jag inte alls att man går miste om något!

2010-03-18 @ 20:31:07
URL: http://madddelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0