lyx i vardagen


Det har varit en fullspäckad helg med massa festligheter. Inledde fredagkvällen med middag och firande av min bror som fyllde 23. Vidare hem till en 19-årig Sophia som bjöd på förfest med ett stor gäng härliga tjejer. Kvällen avslutades sedan med dans på Popidyll. Men nej, sedan bjöds det inte på någon vila utan jag skulle upp tidigt för att vi skulle iväg och fira pappas 50-årsdag på Ronneby brunn. När vi kom fram fick jag i och för sig vila.

Vi bubbla ute i tunnor, bubblade inne, badade, läste tidningar och bastade. Väldigt skönt. Men egentligen är jag nog lite för rastlös av mig för att klara av sånt där, några timmar var lagom. Annars har jag ätit god 3-rätters, gottat mig med en stor frukostbuffé och bara umgåtts med familjen, en jättemysig helg alltså. I eftermiddag åkte jag till Kalmar och Markus till Växjö. Mamma och pappa är kvar en natt till för det är inte förrän imorgon pappa fyller egentligen.

Efter lite träning sitter jag nu ensam i mitt hem och äter kvällsmat tillsammans med lite prinsesstårta som jag hittade i kylskåpet. Ska sova ensam inatt, det kan jag inte minnas senast jag gjorde. Har låst dörren och rullat ner, så detta ska nog trots allt gå ganska bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0