smålands djupa skogar


Mina vardagsrutiner bryts måndag-onsdag på grund av att jag ska lämna civilistationen för att skogsvandra. Peppen i klassen är inte så jättehög vad jag har hört. Inte heller jag känner något sug efter vandrig, regn, kyla, 2 tältövernattningar, en tung ryggsäck, skoskv och gnäll. Vi ska dessutom ha prov så nu ska jag sätta mig och plugga innan avfärden går klockan 3. Allt detta har Scouthåkan och Gustav (han skulle lika gärna kunna vara scout också men det är han inte) ordnat som sitt projektarbete. Men om jag nu ska vara optimisten Matilda ser jag en mysig brasa, skratt och nattliga samtal i tältet framför mig. Vi hoppas på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0