inredning


Min bror ska flytta till Malmö för att börja jobba som polis, jaga ungarna i Rosengård och sådär. Nej nu ljuger jag, han har som tur är inte Rosengård som område. I Malmö har han nu en tom lägenhet som ska inredas med helt nya saker. Då kan jag passa på att leka lite inredningsarkitekt, fast allt får jag inte bestämma såklart. Han är ju faktiskt kille och då kanske man inte vill ha glansiga färgglada gardiner och sånt där. Hur eller hur tycker jag att det är kul, har bla. hittat lite schyssta secondhandmöbler som ska målas om. Kunde inte hålla mig och köpte ett jättefint skåp i 50-60-talsstil till mig själv (40 spänn på Kupan, som hittat). Vet inte om jag kan ha det i mitt rum nu, men någon gång ska jag ju flytta. Har hyffsad framförhållning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0