för fin för att äta





På alla hjärtans dag ska man vara med dom man tycker om. Oavsett om man har pojkvän eller ej.
I torsdags när jag var på Maxi med mamma och pappa (ja jag följer med och handlar ibland) smög jag iväg och köpte lite choklad som jag la i en tygpåse och fäste ett litet kort i. Dom blev jätteglada över den lilla presenten, kanske är det bra att det finns en alla hjärtans dag ändå. Fast egentligen ska man ju kunna visa att man tycker om varandra när som helst, inte på någon speciell dag. Hur eller hur tycker jag om alla hjärtans dag.
Speciellt när man får sån här fin choklad som man knappt vågar äta upp.
Fick små present av min älskling under olika otippade tider under dagen, bland annat den här chokladen. Det är inte direkt något som jag kommer trycka i mig på en kväll, men äta upp den måste jag nog ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0